Oferta | Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Toksyny - przegląd i badania" Oferta - Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Toksyny - przegląd i badania" Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Toksyny – przegląd i badania" Oferta - Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Toksyny - przegląd i badania"
Oferta dla Patronów Medialnych:
• zamieszczenie logo:
– na stronie internetowej konferencji: www.innowacyjna-fizjoterapia.pl
– na facebookowym profilu konferencji
• umieszczenie materiałów promocyjnych w start packach dla uczestników
Oczekiwania wobec Patrona Medialnego:
• dystrybucja dostępnymi kanałami:
– informacji o konferencji
– baneru wraz z linkiem do naszej strony www.innowacyjna-fizjoterapia.pl
– pokonferencyjnej relacji z wydarzenia (w formie wideo)

Oferta dla Partnerów Organizacyjnych (w tym sponsorów):
• wystąpienie/prezentacja multimedialna przedstawiciela Partnera (maksymalny czas – 35 minut);
• przestrzeń wystawiennicza (min. 3×2 m);
• baner reklamowy obok ekranu z prezentacją/prelegenta (roll-up/ścianka);
• wyświetlanie filmów reklamowych Partnera (8 emisji po max. 2 minuty);
• czynne uczestnictwo przedstawicieli firmy/materiałów reklamowych w materiale filmowym podsumowującym wydarzenie, publikacja na YouTube (realizuje profesjonalna agencja medialna);
• umieszczenie reklamy Partnera (w postaci baneru, roll-upa, itp.) w głównej sali konferencyjnej oraz innych miejscach realizacji konferencji;
• umieszczenie logotypu Partnera na stronie internetowej Fundacji TYGIEL, stronie internetowej I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Innowacyjna Fizjoterapia – neurologia, pediatria, sport oraz na profilu na facebook’u (czas wyświetlania min. 6 miesięcy);
• całostronicowa reklama w materiałach konferencyjnych dostępnych na całym świecie za pośrednictwem FBP oraz w 15 bibliotekach w kraju (wersja elektroniczna dostępna online (open access) oraz papierowa (czarno-biała) (nakład min. 100 sztuk));
• logotyp Partnera na dyplomach i certyfikatach (w stopce) wydawanych uczestnikom konferencji, gościom, Partnerom;
• wyświetlenie logotypu Partnera w przerwach konferencji (minimum 6 przerw);
• kolportaż materiałów dostarczonych przez Partnera wśród uczestników Konferencji;
• umieszczenie logotypu Partnera na materiałach promocyjnych (notes, książka streszczeń);
• umieszczenie linku do strony www Partnera na ulotce konferencyjnej (wersja elektroniczna – dystrybucja za pomocą mailingu (5 tys. odbiorców), mediów społecznościowych, portali (www.fundacja-tygiel.pl; www.innowacyjna-fizjoterapia.pl)
• możliwość uzyskania statusu Złotego Sponsora, Srebrnego Sponsora, Brązowego Sponsora (w zależności od wysokości wsparcia)

Oczekiwania wobec Partnerów Organizacyjnych (w tym sponsorów):
• wsparcie finansowe lub rzeczowe wydarzenia;

Facebook